Aranjare

mutari relocari firme birouriDe obicei mutarea intr-un nou imobil consta in transportarea lucrurilor de la vechea adresa in noul imobil. Mutarea se poate face destul de simplu: demontam, impachetam, incarcam totul iar la destinatie descarcam totul si apoi … incercam sa le gasim locul potrivit.

In acest punct constatam ca suntem in impas, daca nu planificam totul de la inceput, si daca cei care ne-au ajutat sa aducem toate lucrurile la noua adresa nu ne ajuta sa le si aranjam.

Livrarea si plasarea in locurile desemnate, in noua locatie, a tuturor articolelor

Removies Trans nu va lasa cu lucrurile adunate in mijlocul noului imobil! Noi consideram ca ne-am incheiat misiunea abia dupa ce toate lucrurile sunt asezate la locul lor.

demontare montare mobilier relocariIn primul rand piesele de mobilier, ce au fost demontate pentru mutare, sunt asamblate la destinatie si potrivite exact pe locul desemnat de beneficiar. De asemenea, obiectele fragile, aparatura ce necesita o manevrare atentat sau alte lucruri grele sau voluminoase, sunt asezate acolo unde isi au locul potrivit.

De aceea, echipa de profesionisti in mutari Removies Trans isi planifica detaliat operatiunile de mutari si transport mobilier, avand grija sa prevada nu doar incarcarea si transportul bunurilor, dar si aranjarea acestora la destinatie, in noul imobil.